27 Eylül 2012 Perşembe

gebelikte 32+1

gebeliğimizin son 8 haftasına girmiş üzereyken artık dışardan iyice farkedilen yüksek tepecikler oluşturma oyunu beni kımıldayamaz hale getiriyor.
bunun bebişin iyi olduğuna dair belirtiler olduğunu bilmesem evhamlnırdım. bugün uzanıp dinlenme ihtiyacı duyduğum süreyi kafi sanarak sonlandırdığımda markete gitmeye hevesliydim ama daha ayakkabılarımı giymeden eğer gidersem geri dönemeyebileceğimi anladım ve yatağıma geri döndüm.
sağolsun vicdan abla murat gelene dek kuzeyle ilgilenmeye karar vermişti bile...

bu hafta beslenmeme hiç özen göstermediğimi görüyorum öğünleri atlıyor yediklerimi yarım porsiyonda tutuyorum ister istemez..bebeğime yeterli gelememekten korkuyorsamda kilo alısımın yavaşladığını hissediyorum bu da bana moral vermiyor değil...ama bebeğim için düzene girmesi gereken bir beslenme programı olmalı bugünden tezi yok...önce şu kızartma mayalıdan götüreyim de(uff bunları koçişimle hazırladık ama abicik gece rutin uykudan uyanma faslını gerçekleştirdiği için koçişim onu uyutmaya çalışıyor ve baya uzun sürdü bu kez)

çay da kocadı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder