4 Nisan 2013 Perşembe

çıkık

Noldu Melisim yaa neden mutlu değilsin, grip misin hala anlayamıyorum" diye çocuk avutmaya çalışırken uykusu var zannedip sallarken yok uyuytamadık deyip doyururken ateşi mi var acaba bizim ateşölçer mi yanlış ölçüyor diye endişelenirken....



çocuk ağlamaktan vucut ısısı yuksek tabi anlam veremiyorum. bir taraftan kolunu az oynatıyor farkındayım ama hah her iki kolunu da kaldırdı şükür ki..

gene ağlama nöbeti ile giydirdim. hava güzel öyleyse bir sağlık ocağına gidelim, bu bebekte bişi var ateşine baksınlar benim görmediğim bişey mi var acaba diye düşünerek çıktım yola...

baba ise dedeyi hastaneden tabur etmek için reyapta.(dede enfeksiyon tedavisi olduğunda)
önce ebe baktı ama dr a görün gelmişken dedi. dr bey şöyle bir muayne etti. o çubugu zorladı ama melisin ağzına sokamadı :D ağzını bi kilitledi ki prenses tam kilit.

Dr a danıştım kolunu oynatmasında sıkıntı var sanırım. Siz de bi bakar mısınız? baktı ama melis ortalığı yıktı gözler kızardı ağlamaktan.en iyisi film çektirin kolunda ve belki omzunda bir anormallik var gerçekten dedi. Babayı aradık... bizi de aldı reyapa getirdi, cümbür cemaat reyaptayız.

ortopedist dr a durumu açıkladım. Bir de abimiz var küçük abi.belki savurmuşsa kolunu diye endişelendik derken melis sadece bir ıyyykk dedi. O sırada dirsekten çıkmış kolu yerine takmış dr. :D

bu kadar! çok kolay çıkabilen bir kemik küçük çocuklarda dikkat etmek gerek dedi. abiye dikkat dedi. O abi bir önceki gün melisin serçe parmağını iki dişi ile ısırmış iki diş izi bırakmıştı. bbişin parmağı sadece hafiften şişti ama o acı ve arkasından gelen feryatı dindirmek güç olmuştu. Her şey baba onları gözetlediği halde nasıl oldu ise !

Belki abi yaptı belki emme sırasında altta kaldı o kol anlayamadım ama o çıkık kolu nasıl oynatabildiğini sormayı unuttum! çünkü sabah iki elini kavusturup havaya kaldırdığından endişem azalmıştı. Demek bu gibi durumlarda aynen böyle peşini bırakmamak gerekiyor. MEleğim ve Paşam sizi çok seviyorum sizin için varım. Tek başıma da olsam elimden geleni yapıcam Allahın izniyle.
Allaha emanet olun.

P.S.: bu aralar babaya biraz kızgınım.Bu kötü günler hiç bir zaman geride kalmayacak.hep bağrında bir ateş olarak yanacak. Ama bu tavırlarını birgün hizaya sokamazsa...Allah yardımcımız olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder