24 Ekim 2013 Perşembe

12.ay

1 yaşa çeyrek kala Melis



yurumememkte direniyor, elinden tutunca heryere bıraktığın an piston gibi yavaşça yere abanıyor.
yemesinde sorun yok bazen kabız oluyor
saçlarımız uzadı..benim tepedem fıskıyem kızımda yeniden can bulyor.

2 dişimiz var geçen ay uç çıkardık ama yeni yeni tam çıkmakta, ısırma performansı yüksek.
ve melis
2 gündür daha bariz geçmişte ise benim sallamakta direnmem yüznden farkedemediğim bir şekilde kendi kendine uyumayu yeğliyor.
ben biraz önce beşiğine yatırdım biberon verdim kendimde yan tarafta yatağa uzandım. sonra kalktım biten biberonu aldım. emzik verdim. gene yatım. bikaç kez kalkıp bana baktı mıyklandı ben de ona ee ee kızım dedim geri yattı. sadece bikaç kez. sonra odadan çıktım ağladığında geri dönmek istedim ama o çoktan moda girmek için susmuştu .. ve uzaklaşıp kendi akşamıma başladım. burada blog yazıyorum :D

Allahım nolur nazar değmessin.Bu duygu muhteşemmiş..

melis anne diyor, dede diyor kuzey gibi bişeye benzer işi diyor, gel gel diyor.
mama diyor

el çırpıyor,pıtık yapıyor kendi tokasını her koşulda saçından çıkarıyor
elini yüzüne yürüyor kafasına bazen yere vuruyor da olabilir...dikkat etmek lazım.

doldur boşalt yapıyor
duvardan kreç söküp yiyor
mma sandalyesinden ayağa kalkıyor

dolaplara giriyor.
çekmece açıyor ama pek oralı değil :D

Kızım da büyüüyor
Allah ömrünüzü uzun bahtınızı açık eylesin bebeklerim!Amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder