15 Kasım 2013 Cuma

4 gün kala..

Benim minik meleğim... Sevgili deden tıpış tıpış adımlarını göremedi, yaşına girişini de...senin ilk yaşın ailemizin hüzün yumağının içinde seffaflaştı. Dilerim dedene rahmet  sana sağlıklı, uzun ve doya doya yaşayacağın bir ömür olarak belirginleşir her duyguda...
1 yaşına 4 gün kala takvim ardışık sayıları düzensiz sıralamışken 12.11.13 de 08:00 sularında artık baban babasız sen ve abin dedesiz kaldınız...hain hastalığın pençesinden kurtulamadı babam. ve Rabbim onu yanına aldı.İçimiz çok yanıyor

bu acının ortasında öyle güzel bir şeyin yıldönümü olmakta ki.. keske deden hayatta olsaydı da sana doya doya iyi yaşlar dileyebilseydi, tpış tıpış adımlarında mutluluktan delirirdi eminim.
şimdi baban,babannen ve halaların onu uğurlamak için perşembeye gittiler ve sen yarın yeni yaşına abin ve benle eve hapsolmuş bu sıkıcı insan topluluğu ile girmek zorundasın. Abinin orantısız güç kobayı annenin engelli koşusunun hedefi olark kasvetli bir günle geçiştireceğiz bu muhteşem günü.
bir gün telafi edebiliriz, Rabbim bunu nasip eder işallah. ama biz bugünlerde yasımızı içimizden atamıyoruz kızım.
Varlığınsa yüzümüzü aydınlatan iki şeyden biri..ve en birincisi...sendeki ilkler öyle sevimli ki bebeğim

 Dr bahar senin benden ayrılabileceğin ihtimalini söylediğinde üzüldüğüm günü hatırladım. Rabbim sana o vantuz parmakların gücünü o gün mü bahşetti bilmiyorum .. sen gayrtelisin sen yaparsın sen bu dağınık ömrü toparlarsın kızım..ve diliyorum ki
benim minik melisim ömrün uzun bahtın açık olsun, hayata tutunduğun gibi bundan sonrada bırakma sıkıca sarıl sahip çık, bil ki her uzandığında orda olmak için elimizden geleni yapıyor olacağız.

annen olarak ben bunun için yaşayacağım kızım.. benim canım kızım doğum günün kutlu olsun
sen benim piyangomsun, rabbimin bana bir armağanısın.

Allah size ömür versin yar ve yardımcınız olsun.
yazıp yayınlamadığım face mesajımdır..:
Benim Canım kızım..Canparçam..Biriciğim...baldamlam, nurdamlam,birdamlam Kızımmm...
İyiki doğdun İyiki varsın... Keşke 4 gün önce vefat eden Mustafa deden de tıpış tıpış adımlarını ve yaşına girişini görebilseydi, yeni yaşını herkesten çok o coşkuyla kutlardı eminim. RABBIM onu nur içinde yatırsın.
ve dilerim RABBİM sana hayırlı, huzurlu, rızasına uygun, nasipli, uzun bir ömür versin karamel kızım...
Seni bize nasip eden Rabbimin Keremine binnnlerrce Şükürler olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder