25 Mayıs 2012 Cuma

10.Mayıs 2012

Merhaba bebecik,
halen bebeciksin ama Leyla Teyze'nin tabiri ile kesecik kimliğinden ayrıldığını gördük bu son kontrolümüzde. Tamamen planımız dışında gittik kontrole.
Hollanda'dan döndükten sonra abicik ve ben çok hasta olduk. Abicik maşallah daha güçlü çıktı babişkondan ve benden, kısa zamanda iyileşti ama hasta olduğu dönem çok yıprandı.
Babişkon ise halanda çok kötü hasta oldu. Halan ona çok iyi baktıysa da  babişkon kısa zamanda iyileşemedi ve hala hasta!Hatta Salı günü geceyi zor geçirip sabah ettiğinde abiciği Vijdan teyzeyle bırakmaz acile koştuk. Kum döktüğünü öğrendik:S Yaptıımız 3.5 saatlik uçak seyahatinin bunu tetiklediği söyleniyor.
İşte bu uçak seyahatinin tedirginliği ve geçirdiğim hastalığa bağlı olarak Cumartesi yapacağımız buluşmmayı birkaç gün öne çekerek Salı günü gerçekleştirdik.Sabah babanı acilden çıkarıp öğleden sonra kendini daha iyi hissettiğinde Abicik'i de alıp seni görmeye geldik. 63.5 mm ve Usg ye göre 12w5d lüksün.SAT a göre 11w4d .Cinsiyetin konusunda bir ipucu alamadık. Biraz bunun içi erken biraz da sırtını dönmüş olman sebebiyle.
Bazen orda mısın değil misin  endişe ediyordum. Oysa ne kadar da hareketlisin, secde pozisyonunda kurbağa gibi sıçrayışlarını kendin de görmeliydin. Bunun için orhan dr a bir görünmemiz gerekecek sanırım.
Annecik 63,5 kg, öksürük ve burun tıkanıklığı dışında gebelikten ötürü bir rahatsızlığım yok. bu gün biraz aksık kramplarım var ama çok az.. Hafif seyirde mide bulantım katlanılır boyutta. Canım bir şey  çekmiyor. Dün babişkonla baya yeşil (can ) erik yemiş olsak da:)
Melek Teysen küçük bebişini kaybetmiş. Ben, bir bebeği olacağını kaybettiğini aynı anda öğrendim. Senden 1 ay sonra bir kuzenin daha olabilirdi.Sana en yakın yaşta, bir arkadaşın gibi...
Geçen hafta ben büyük (Hamide ) teyzemi kaybettim. Allah nur içinde yatırsın, kalanlara sabır versin.


Abicik bu dönemler oldukça tatlı, artık kendini ifade eder.
mesela işaret parmağını kullanabiliyor, bir yerleri işaret edebilir.
biz işten döndüğümüzde ayaklarını yere vurup kendi etrafında dönerek dans ediyor, çok sempatik.
Bir de bakmışım üzerime çıkıp yatmış beni seviyor.
Eh biraz haylaz ama çok zeki bir abin var.
Yemek yerken ilk kaşık sendromu yaşıyoruz.2. kaşıkta bir problem yok.Yemeklerimiz tabakta kalmıyor.

Akşam 19-20 arası uykuya geçip sabah 6 da uyanıyor. gündüz 9-11 , öğleden sonra 15-17 uykusu da var. Gece uyanmazsa problem yok uyanırsa zor uyutuyoruz. Oyuncaktan çok kablo, tencere, tava seviyor. Damacana hastası üstelik.

4 dişi var hala:)henüz çişimizi söyleyemiyor ve dişlerimizi fırçalamıyoruz ama bu iki konuda da bir adım atmanın zamanı geldi de çattı bile.

Abicik 81 cm evet belki kusuratı da vardır. yani bacak kadar boyu var.Bence maşallahlık!!!11 kg hala 4 numara bez kullanıyoruz.Bir ara pampers dan baska bez kullandık her yeri kabardı yavrumun.Hemen pampers buldum ona.geçti.

Biliyor musun Abicik'i , babişkonu ve seni çok seviyorum.Aramıza katılacağın anı sabırsızlıkla bekliyoruz bebecik

Allah'a emanet ol yavrum

Allah'a emanet ol Kuzey
Allah'a emanet ol sevgilim
Allah'a emanet olun tüm ailem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder