11 Ekim 2012 Perşembe

33-34 kontrol

33+ 6daki kontrolümüze göre anne 74,3 kg bebek 2360 gr ve baş cevresi karın cevresi nedeni ile ileri tarihlerde seyrediyor.



karın cevresi nedeni ile seker problmimizin etkisinden süphelendi dr. tekrar bir haftalık takip istedi. şekerden olmayabilir ama bunu takip etmemiz gerek dedi. öğlen bitr tabak kabak tatlısı yiyen ben hemen çıkışta tokluğumu ölçtürdüm ve 107 çıktı yani normal bir değer. Bir hafta takip edeceğiz öğlen yemeğinden önce ve sonra ki ölçümleri yazılı kaydedip haftaya dr a götürebilirim.

bebek iri olacak gibi 4000 4500i bulur dedi dr. boşver ben de 4500 doğmuşum dedi sonra...

kızım içerde neler oluyor...nasılsın...sağ salim bize kavuşmanı diliyorum.

bu arada ben reflüden öeceğim o kadar da yemiyorum halbuki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder