12 Ocak 2013 Cumartesi

2.ay biterken

Güzel prensesim artık 2 aylık bir insan yavrusu..,
neden böyle dedim bilmiyorum.İnsan demem ona olgunluk ve bana bilinç sahibi birinden bahsediyorum hissi veriyor olduğundan olsa gerek.

Melis haftaya 2. ay karma aşısı için salıkocağına gitmeli. Bu aralar uyku düzeni daha olumlu saatler arasında gidiyor. Bir düzenden bahsedemeyiz ama sanırım 3 kısa uyku dönemne girmeye başlayacağız yakında. acaba abisi ne zaman girmişti.

Melisin saçları daha da uzadı. hala yerçekimine karşı koyuyor olsa da bir halil sezai moduna dönüş var. uzun saçlar yana yatmacada :D

tırnakları uzadı hala eldive takıyorum o yüzden kesmeye çalıştım bir kere daha ama iyi günümde değildim sanırım. zarar vermekten oldukça korkuyordum.vazgeçtim. Başka bir gün yine denerim.

Şu an yolda olan babanne ve dedi ile yarın sabah tanışacak melis. onun adına ben heyecanlıyım.

Bu gün ilk kez oriona gitti meleğim. Alışveriş dünyası ile tanıştı. Sanırım ya soğuktan ya da içerideki ışıkların çokluğundan oldukça apışmış bir ifadeye sahipti. eve geldiğimizde bana ateşi varmış gibi gelse de babası önemli birşey olmadığını söyledi. abicik azıcık öksürüyor paralel evrende.

saç diplerinde konak oluşmuş. aslında bunun sinyallerini veriyordu ve ben bu nedenle kuzey konak olduğunda onun için kullandığım şampuanı melis de kullandım ama engel olmadı sanırım. Bu gün kü banyosunda yeniden kullandım. Büyük ihtimal zeytinyağı kuru yapacağım.

Geçenki depremden beri önemli bir sarsıntı olmadı ama ufak tefek artçıları bile anlayabildiim oluyor bu da beni korkutuyor.

Evimize hala taşınamadık çünkü bitmedi. bu gün pay ölçerler için talep de bulundular. 1000 lira vermeliymişiz bence çok fazla ama yapacak bişey yok. ay sonu geçersiniz demiş yetkisiz yetkii :) emlakçı yani

melisin bazen ağlarken anne dediğini düşünüyorum. :P

Kuzey ilk ne zaman demişti... hemen kuzeyin blogunu karıştırmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder