5 Şubat 2013 Salı

abi kardeş

Melis ile Kuzey'in abi kardeş olmalarından öte sanki ikiz çocuk havalarında olmalarına ne demeli bilmiyorum... melis arkadan hızla geliyor, Kuzey onu kabullenmiş gibi yapıyor.

Melis artık oyuncaklara tepki gösteriyor ancak elini uzatmıyor.Ama o el emerken hiç durmuyor sürekli birşeyler yakalayıp çekiştiriyor veya sallanıyor.. oldu olacak evresindeyiz sanırım.

uyku düzeni fena değil en geç 22-23 gibi dalmış oluyor. bu gün istisnai olarak 5 de uyudu, sanırım benim orada olduğumu bilmek onu rahatlattı ve tabiki bunu bilmesi için her mıkırdandığında sallanan bir beşiği vardı.

Evet beşik sallıyoruz. bu konuya girmek istemiyorum şu an.. :(

sonra 8 buçukta kalkıp 9 da banyosıunu yapınca 22 de gene uykuya geçti. en son o ara emmişti şimdi acıkmış olacak ve birazdan bağıracak. ağlayacak demiyorum evet resmen bağırıyor. kız çok fenaaa... doğuştan zeki bunlar!

24. ocaktaki aşı günümüzde 6 kg ve 59 cm geldi kendileri. ve ben 62.5 kg civarında gidip geliyorum. gecen sene bu zamanlar hamile kaldığımda da aynı kilodaydım. :D

Melis artık bariz bir şekilde gülüyr ve konuşurcasına sesler çıkarıyor.ayakta gezmeye bayılıyor eğer oturu ya da onu bırakırsak kıyameti koparıyor. Acıkınca eğer emmediyse ve istediyse vermediysek sinir krizi geçiriyor. bu bana beni hatırlattı..kendimi nasıl hatırlayabiliyorsam artık :P

bezi artık 3 numara bacaklaardaki boğumları 2 numara çok sıkıyordu. huggies den prima premium care e geçtik. İyi ki de öyle yaptık. Pişiklerimiz azaldı..Abi kardeş premium care oldu artık ama abinin henüz bir belirti olmasa da içime doğuşundan söylüyorum yakındır bezi atması.. saklanarak kaka yapılıyor şimdilik...

banyo yaparken oldukça keyifli ama giyinirken aynı şeyi söyleyemiiycem...

sabahları benimle birlikte kalkılıyor. Abi siren sesiyle dolaşınca melise de uyanmak düşüyor. bu fotoğraf ta oyle saat 7-8 civarı alındı kendilerinden. Melis çok mutlu ama abi biraz rahatsız bu durumdan sanki. oysa kardeşinin yanına battaniyesinin üzerine kendi yattı.. aynı ilgiyi görmek istediği açık.

Allah yardımcımız olsun.
Amin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder