8 Mart 2013 Cuma

4 ay biterken...

Melisim prensesim 1 hafta sonra  4ayını doldurmuş olacak. 3 aylık kontrolünde 61.5 cm olan hanımefendinin kilosu 6500 dü,
iri bebek demezler mi katagorileştirip bir de...
neyse o benim kara-mel-im. MEL...

artık gülümsüyor kahkahaları oluyor bazen gaz problemi azaldı ama uykuya dalma uyku eğitimi bu günlerde biraz zor...
dönmeye çalışıyor, çırpınışları daha da arttı yüzüstü yatıp kafasını havada tutabiliyor ya dayüzünü yere yapıştırıp dinlenebiliyor. TV izliyor hasbam.
abisini izlemeye bayılıyor. anne der gibi bişiler de var ama kimse bana inanmazz..

iki haftadır ellerinden tutarak oturur pozisyona kaldırabiliyorduk...bu gün ise bu hareketin devamında ayaklarının üzerinde dikildi inanamadım... geçen hafta yapamıyordu çok yumuşaktı bacakları biraz zaman var diye düşünmüştüm.

tabi bu bana emekleme belirtisi olarak geldi..zannediyorum çok yakında ortalıkta afacan mağrur ve beni ne beklediğini bilmediğim bir edayla dolaşıyor olacak sadece minimum 2 ayım var diye düşünüyorum.

bu ayın 14 ünde aşısı da var.unutmamalıyım unutmamalıyım...

dedim ya bu zor günlerimizde(dedemiz safra kesesi kanalı tıkandığından ağır sarılık geçiriyor ve ortada ne olduğu bu gün belli olacak bir kitle ve oldukça tehlikeli bir kaaciğer pıhtısı da var, Allah yardımcısı olsun işaallah) bizim yüzümüzü güldüren bir liman oldu prensesimiz...Allah ömrünü uzun bahtını açık etsin sağlıkla sıhhatele işallaahhh abisiyle babasıyla...dedeleriyle anane ve babannesiyle dayısı teyzesi ve halalarıyla ve onların tümn sevdikleri ilee cümleten

Allaha emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder