20 Haziran 2012 Çarşamba

sadece lezyon olarak kalsın..

servikste lezyon..ya da tıbben her ne ise...10 gün evdeyiz bebecik.Abicikle daha çok vakit geçireceğiz ama eskisi kadar çok hoplayıp zıplayamayacağız.. of ne kadar sıkıcı.


bebeciğin plesentası da asağı inmiş, onun orda olmaması gerekliymiş, eğer ordan çekilmezse bebeciğe engel olacağından normal doğum yapamayabilir mişim.

üstelik çok hassasım.. her şeye üzülüyor üzülmem gerekenleri görmezden gelmeye yutkunup geçiştirmeye çalışıyorum. Anlamıyorum kendimi ama anlayış bekliyorum.Çok zorum, çok şey zoruma gidiyor.önemsiz eften püften sebelerden parlıyorum. Allah babacığa sabır versin ama erkekler marstan kızlar venüsten malüm..

kız demiştim di mi dedi Bahar, evet dedim. Doğru söylemişim dedi. 266 gr 18-19 haftalık.4 temmuzda dopplerimiz var. bekleriz.

kımıldamıyor sanki neden hissetmiyorum dedim hanımefendiler biraz az kımıldar rahattırlar dedi..ah benim küçük hanfendimmmm. Kızııımmmmmmm


ya ben var ya siz 3 ünüz için:))) ölürüm.


Allah'a emanet olun.Allah her daim yar ve yardımcınız olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder