10 Ağustos 2017 Perşembe

balkızıma

ne hoş duygular var sende içii ısıtan bir sığınak,  varlığınla güvendeyim ,öyle hissediyorum! Ama sana da bunu hissetttirmek için nelerimi vermezdim. Çok güçlüsün kızım, öyle ki annenin sana sığınmasını taşıyacak kadar kararlı ve asil!

SAna sorsam anlıyorum benim gibi olmakla ilgili anahtar kelimeler kullanırsın;oysa o kadar farklısın ki.Benim acizliğimi gün gibi ortaya çıkaran bir dayanma gücün ve geniş bir ruhun var.Hiç beklemediğim anda derinlerde hiç ummadığım kadar samimi...Ben öyle değilim kızım.

Keşke saa benzeyen ben olsaydım. Kalbimin sonsuz güneşi!!! mis kokunu içime çektiğimde kıyamadığım,kimse ile paylaşamadığım...göz yaşım bir tek senden korkuyor. Hayal kırıklığın olmak en son istediğim şey.

4 yaşındasın37 yaşındaki bu kadını darmadağınık edecek bir ferahlık, bilinç, farkındalık ve zeka...
4yaşındaki anneni merka ediyorm, acaba yıllar seni ne kadar hırpalar düşünmek istemeyeceğim kasvetli şeyler bunlar.Hayatı senden ne kadar yumuşatabilir isem o kadar gücü diliyorum Rabbimden

Baldamlası Melisim BALDAMLAM  12/07/17 17:18

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder